Top Social

MAC mattahuulipuna

lauantai 7. toukokuuta 2016
mac matte lipstick mehr
Olen siitä asti ollut suuri MAC-fani, kun merkki rantautui Suomeen Stockmanneille. En kuitenkaan kuluta kosmetiikkaan kovin paljon rahaa, ja pakollisten meikkivoide- ja puuteriostosten lisäksi minun tulee aika harvoin ostettua mitään ylimääräistä. Varsinkaan 20 euron huulipunia. Onkin siis sitä ihanampaa saada joskus sellainen käsiini -ja peräti huulille asti. Tämä MAC:in Mehr-sävy vei sydämeni syntymäpäivänäni MAC:in pisteellä. Se oli saatava omaksi.
mac matte mehr
Siskoni halusi hemmotella minua syntymäpäiväni kunniaksi hieman arvokkaammalla kosmetiikkatuotteella, ja hän tiesikin hyvin makuni ja sen, että MAC:in meikit saavat sydämeni jättämään yhden lyönnin välistä. Olen himoinnut kauan "omat huulet, mutta parempi" -sävyä huulipunieni joukkoon, ja siksi valitsinkin kaikista ihanuuksista tämän mattaisen Mehrin.

Mattapuna pysyy pitkään virheettömänä huulilla, eikä tartu jokaisen juomalasin reunaan. Päivän aikana huulipunaa ei tarvitse välttämättä korjata lainkaan. Mikä arkiaamujen pelastus ja juhlalookien piristys! Mehr onkin kulkenut huulillani jo lähes joka päivä oston jälkeen.
mac matte lipstick
Jos vielä etsit täydellistä joka tilanteen huulipunaa, MAC:in Mehr on hyvä valinta. Minulle hieman suolainen 20 euron hinta maksaa itsensä ehdottomasti takaisin, sen voin vannoa kahden MAC:in mattapunan kokemuksella. Olin myös todella tyytyväinen Tampereen pisteen asiakaspalveluun -pisteelle on aina mukavaa palata uudelleen!
2 kommenttia on "MAC mattahuulipuna"

Kiitos kaikista kommeteista :)!