Top Social

Täydelliset farkkushortsit

keskiviikko 18. toukokuuta 2016
denim shorts
Mun oli tarkoitus säästää näiden vaatteiden esittely ostoshaalintaan, mutta enpä tietenkään malttanut pitää näppejäni näistä erossa, sillä löysin eilen Koskarin Seppälästä täydelliset farkkushortsit. Farkkushortsit ovat ehkä suurin ongelmani vaatteissa ikinä, ja nyt olen vihdoin selättänyt ikuisuusongelman. Olin jo oikeastaan lopettanut istuvien ja tarpeeksi pitkien shortsien metsästyksen, mutta nämä nähdessäni ei tarvinnut kauaa miettiä. Saatika sen jälkeen, kun sain shortsit ensimmäistä kertaa jalkaani.

Tampereen keskustassa on tänä perjantaina 20.5 ostosten yö, jossa myös Koskarin Seppälä on mukana, jolloin monet keskustan liikkesitä ovat auki aina kello 23.00 asti. Seppälässä on luvassa tarjouksia, stailausta, kynsien lakkausta ja pikameikkejä. Annamme Jennan kanssa myös vinkkejä niin kauneudenhoitoon kuin vaatteisiinkin. Kannattaa piipahtaa paikan päällä!
DSC_0211
Kävin eilen Koskikeskuksen Seppälässä jälleen pyörähtämässä yhteityömerkeissä, ja valitsin itselleni samalla uutta kesävaatetta, mukaan lukien nämä täydellisyyttä hipovat shortsit. Ajattelinkin pistää nämä ohuisiin mustiin sukkahousuihin yhdistettynä perjantaina päälle, jos säät suosivat senkään vertaa. Kuvia näistä shortseista päällä siis myöhemmin!

Shortsien kaveriksi valitsin ihanan virkatun topin -kuin jonkun suloisen mummun tekemä, eikö? Olen jonkin aikaa etsinyt tällaista, joten valinta oli todella helppo. Olin jo lähes aikeissa pyytää omaa mummiani väsäämään minulle tällaisen kesäksi, mutta Seppälästähän se täydellinen malli löytyi. Ehkä pyydän silti mummia tekemään minulle topi, vaikkapa mustana tai harmaana?DSC_0207
Olen aina ollut huono käyttämään sormuksia, mutta päätin tehdä asiaan muutoksen. Viimeisenä tuotteena valitsin Koskarin Seppälästä sormussetin, jossa on mukana erilaisia suloisia ja siroja sormuksia. Tänään otin sormukset ensimmäistä kertaa käyttöön ja asukuviinkin. Saa nähdä, opinko käyttämään sormuksia arjessa.
DSC_0203
Ostin myös kauan himoitsemani pörröisen avaimenperän Ur&Penn:istä Koskarin Seppälää vastapäätä. Pienen harkinnan jälkeen päädyin vaaleanpunaiseen, ja sekin pääsi jo päivän asuun mukaan. Niin söpö pieni yksityiskohta!

*Farkkushortsit, toppi, sormukset ja laukku saatu Koskikeskuksen Seppälästä.
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!