Top Social

Back to school: shopping haul

perjantai 26. elokuuta 2016
Moikka taas pitkästä aikaa!

Ai missäkö oon luuhannut? Olen ollut aamut luennoilla ja käynyt kääntymässä kotona ja jatkanut meille fukseille järjestettyihin iltaohjelmiin. Viikko hujahti hirveää vauhtia ja ensi viikolla opinnot alkavat ihan kunnolla. Blogimateriaalia mulla on kyllä varastossa kansioissa, mutta en ole vain missään välissä oikeasti ehtinyt tulla kirjoittelemaan paria sanaa. No, tämä olikin hyvin poikkeuksellinen viikko, homma jatkuu nyt taas niin kuin on totuttu:)

Esittelen teille muutamia uusia ostoksia, joita oon tehnyt tässä viime viikkojen aikana. Muutamat ostoksista liittyvätkin jo vahvasti syksyyn. Syksyä alkaa ollakin jo ilmassa, ensimmäistä kertaa tänään kun lähdin iltavuorosta, ulkona paloivatkin jo katulamput.
regal kello ruusukulta
regal kello ruusukulta
Ennen tätä kelloa mulla ei ollut yhtään toimivaa kelloa (tai ainakaa paristollista:D), joten päätin ostaa tämän ruusukultaisen värisen kellon Ur&Penn:istä. Alennuksen jälkeen hintaa jäi vain 21 euroa, jota en pidä lainkaan pahana.
syysnilkkurit
Kiertelin ensimmäistä kertaa Hervannassa kirpputorilla nimeltään Swap, ja koriini päätyivät uudet syysnilkkurit. Nämä nilkkurit istuivat jalkaani ihan täydellisesti, joten niillä on hyvä tallustella syyskaduilla. Nämä maksoivat muistaakseni 7 euroa ja olivat aivan käyttämättömät.
bomber takki tummansininen
Tämä bomber takki vilahtikin jo aiemmissa asukuvissa, mutta esitellään sekin nyt vielä kunnolla. Tilasin tämän takin Ginan nettikaupasta, koska Tampereelta se oli silloin kaikkialta loppu. Silloin kun bomber takit tulivat ensimmäistä kertaa kauppoihin, en pitänyt niistä lainkaan, mutta myöhemmin käänsin taas pääni ja löysin omaan mieleeni sopivan. Tämä maksoi 29.95€.
alusvaatesetti Seppälä
Olen haaveillut uusista alusvaatteista, ja bongasinkin Koskarin Seppälän muuttomyynnistä tämän setin tosi hyvään hintaan! Liivit maksoivat 6 euroa ja alushousut 3, joten vararikkoon en näistä ostoksista todellakaan mennyt. Näistä onkin tullut jo mun uudet lempparit! Kannattaa käydä kurkkaamassa alet!
kasvojen puhdistus Oriflame
Tilasin jälleen Anulta Oriflamelta pari juttua, nimittäin kasvojen pesuaineen ja kuorinnan. Olen tykästynyt molempiin tuotteisiin tosi paljon! Nyt syskyn tullen ihonikin kaipaa enemmän huomiota kuin kesällä, joten uudet tuotteet piristävät tosi paljon.

Mitä tykkäätte ostoksista? Mukavaa viikonloppua!
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!