Top Social

Meikit järjestykseen!

perjantai 18. marraskuuta 2016
Moikka kaikille ja ihanaa perjantaita! 

Perjantain kunniaksi esittelen mun ihka oman meikkipöydän, joka alkaakin olla jo piakkoin valmis! Tämä nurkkaus taitaa olla mun ja Antin kodin kaikkein eniten valmis osa, haha! Olenkin aika aktiivisesti kehitellyt mun meikkipöytää kuluneiden kuukausien aikana täällä omassa kodissa, ja nyt alkaa jo näyttää siltä, mitä olen visioinut. Kurkataan mun meikkinurkkaukseen hieman tarkemmin!
makeup table
Pöydän hankin muuton yhteydessä Ikeasta, sillä työpöytäni piti vapauttaa sille tarkoitettuun käyttöön eli kouluhommille. Olen tykästynyt lasiin sisustuksessa, ja itseasiassa meidän kodin kaikki pöydät ovat lasia lukuun ottamatta juuri yllä mainittua työpöytää. Tämä sopi siis hyvin kokonaisuuteen, on sopivan kokoinen ja mielestäni oikein toimiva tarkoituksessaan, sekä vielä sopivan hintainenkin.

 Peili on äitini minulle tekemä, ja mielestäni se sopiikin pöydän kanssa yhteen loistavasti. Peiliä ympäröivät tällä hetkellä tuollaiset roikkuvat valot, mutta olen jo ostanut tätä meikkinurkkaa varten kirkkaat lamput molemmille puolille peiliä, ne odottavat vain asentajaansa. Itse en taida olla siihen hommaan oikea henkilö! Lisäksi pöydän reunalle eksyy ajoittain jotain muutakin, kuten tässä tapauksessa nuo suloiset vaaleanpunaiset ruusut!
cosmetic organizer plastic
Tämä meikkiteline on uusin ostokseni. Olen ihastellut erilaisia läpinäkyviä kosmetiikan säilytysratkaisuja, ja tämä tuli vastaan Tigerissa. Se on jokapäiväisille meikeilleni juuri sopivan kokoinen ja sopii pöydällekin kuin nakutettu. Teline maksoi 10 euroa, joten kalliiksi tämä lysti ei tullut.
cosmetic organizer plastic
Kahteen vedettävään pieneen laatikkoon mahtuu juuri sopivasti suosikkini puuterimaisista tuotteista: muutama high lighter, poskipunia, varjostuspuuteri, irtopuuteri ja kulmapaletti. Laatikoissa ne ovat sopivasti käden ulottuvilla, eivätkä huku muuhun kosmetiikkamereen.
cosmetic organizer plastic
cosmetic organizer plastic
Telineen päälle laitoin loput jokapäiväiset tuotteeni, kuten meikkivoiteen, peiteaineet ja huulirasvat. Muutama sivellinkin taisi eksyä mukaan. Muita meikkejäni säilytän omissa kipoissaan, joihin on lajiteltu kasvosiveltimet omaansa, huultenrajauskynät ja muut rajauskynät omaansa ja niin edelleen. Loput esimerkiksi kasvomeikeistäni ovat pöydässä olevalla pikkutasolla, josta niitä voi etsiä tarvittaessa. Tämä oma lokerikko helpottaa löytämään juuri ne jutut, joita tarvitsen päivittäin.
lipstick organizer plastic
Lisäksi olen ostanut huulipunilleni kolme kappaletta läpinäkyviä telineitä samaisesta Tigerista hintaan neljä euroa kappale. Nämä ovat tosi kätevät, kun kaikki punat ovat samaan aikaan esillä, mikä omalta osaltaan ainakin hieman helpottaa sävyn valintaa. Lisäksi nämä näyttävät musta aivan superkivoilta!

Mitä tykkäsitte meikkipöytäratkaisuistani? Mukavaa viikonloppua!
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!