Top Social

Frosty pink

tiistai 13. joulukuuta 2016
winter outfit
Moikka ja hyvää tiistaita! Mulla on toinen tenttiviikko hyvässä vauhdissa ja perjantaina koittaakin pitkään pelkäämäni fysiikan tentti. Olen lukemisen kanssa hyvässa vauhdissa, joten eiköhän siitä läpi mennä, siihen luotan! Tenttiviikon myötä elämä on asettunut paljon parempaan tasapainoon. Olen ehtinyt käymään salilla viikkoon neljä kertaa, viettänyt antin kanssa aikaa, viettänyt opiskelijakavereiden kanssa pikkujouluja eikä opiskelukaan ole kärsinyt lainkaan. Tänäänkin ovat kaverin tuparit tiedossa! Ihanan tasapainoinen fiilis! Toivottavasti saan sen pidettyä ensi vuonnakin. Se voisi olla mun tavoite ensi vuodelle!
winter outfit
jacket 2nd hand H&M
knitwear 2nd hand Gina tricot
skirt 2nd hand H&M
ankle boots Skopunkten
bag 2nd hand LYDC London
necklace 2nd hand 
earrings Primark
tights Bikbok

Nyt kuitenkin asuun! Hameet pitävät pintansa mun suosikkivaatekappaleiden joukossa, joten sujautin mustan kynähameen päälle, kun menimme Antin kanssa treffeille kaupunkiin syömään. Väritkin pysyvät edelleen hillittyinä; harmaata, vaaleanpunaista, mustaa ja hopeaa. Nykyään tykkään todella paljon matchata meikin vaatteisiin, se jotenkin viimeistelee koko asun. Niin tein tälläkin kertaa, kun laitoin vaaleanpunaisen neuleen kaveriksi vaaleanpunaista luomiväriä, jonka häivytin huolellisesti neutraaleilla ruskeilla. 
winter outfit
winter outfit
winter outfit
winter outfit
winter outfit
pics by my bf

Mitä pidätte asusta?

PS. Avaan joka päivä Essencen joulukalenterin luukun snapchatissa (@emma.lehtovaara). Pistä mut seuraukseen, jos haluut kurkkia mun joulukalenteriin! 
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!