Top Social

Vaatekaappi remontissa

sunnuntai 11. joulukuuta 2016
Mitä kuluneen syksyn ja talven aikana on tapahtunut mun vaatekaapille? -No, sen koko on ainakin pienentynyt huomattavasti, mutta koen, että sisältö on mennyt sitäkin parempaan suuntaan. Asukriisejä on nykyään enää todella harvoin, ja se jos mikä kertoo tämänhetkisen vaatekaappini tilasta.

Viime aikoina tehdyt ostokset kertovat aika paljon mun tämänhetkisistä mieltymyksistä, joten ajattelin, että niiden avullahan on hyvä kertoa, mikä iskee just nyt. Tein syksyllä vaatekaapin suursiivouksen, jossa karsin oikeastaan kaiken, jossa oli jokin pienikin vika. Vaatekaapista tuli kertaheitolla toimivampi kokonaisuus! Shoppailustakin on tullut helpompaa, kun tietää mitä puuttuu, ja mikä sopii muihin vaatteisiin. Samalla olen välttynyt hutiostoksilta. Win win -tilanne siis!
party dresses
Bikbok 19.99€, 2nd hand New Yorker 7€
Mekot ovat jotenkin viehättäneet mua tosi paljon viime kuukausina! Tällä hetkellä puen paljon mieluummin hameen tai mekon housujen sijaan. Asusta tulee mielestäni heti persoonallisempi verrattuna perus farkkuasuun! Nämä kaksi mekkoa ovat ihonmyötäisiä ja ne soveltuvat periaatteessa arkeen kuin juhlaankin -arkena rennon neuletakin parina ja juhlassa istuvalla jakulla!
over-the-knee-boots
NLY Shoes 39,95€ 20,00€, 2nd hand NLY Shoes 7€
Olen hankkinut myös parit uudet kengät! Mustat matalat kengät tuli hankittua black Friday -alennusmyynneistä Nelly.com:ista. Alennus osui juuri oikeaan hetkeen, sillä aiemmat vastaavat kenkäni hajosivat. Niiden tilalle valitsin samankaltaiset, mutta tällä kertaa mustana. Lisäksi bongasin kirppikseltä ihanat ylipolvensaappaat, jotka ovat myös alun perin Nellystä. En ole raaskinut tällaisia tilata, kun en ole ollut varma tuleeko näille käyttöä, mutta kirppiksellähän saa vähän hullutella! 
choker
Glitter 9,95€, 2nd hand 2€
Lämpenin vihdoin choker-koruille, mutta mielessäni oli juuri tietynlainen koru, jonka metsästys ei ollutkaan ihan niin helppo juttu. Vihreää, samettia ja pieni roikkuva yksityiskohta. Vihdoin mua kuitenkin onnisti Glitterissä, ja samassa paketissa oli myös yksinkertainen musta samettinen choker. Näillekin on tullut jo käyttöä, mukavan erilaisia tavallisiin riipusmallisiin verrattuna. Yksi riipusmallinenkin on silti tullut hankittua. 
PC110957
2nd hand Gina Tricot 2€, 2nd hand Lindex 3€, 2nd hand H&M 1€
Muutama uusi t-paitakin on tullut ostettua. En ole aiemmin ollut jotenkin ollenkaan t-paitatyyppiä, mutta viime aikoina olen omaksunut ne osaksi vaatekaappiani ja päivittäistä pukeutumistani. Erityisesti olen tykännyt yhdistää t-paitoja hameiden kanssa, t-paidoilla naisellisesta hameesta saa helposti rennomman vaikutelman. Hakusessa on tulevaisuudessakin osuvia ja rentoja t-paitoja, kuten esimerkiksi tuo valkoinen.
PC110948
Seppälä 39,95€ 25,00€, Vero Moda, Only ~20€
Täytyyhän niiden t-paitojen ja mekkojen päälle olla jotain laitettavaa, joten olen hankkinut muutamia uusia neuletakkeja ja jotain jakun tyyppistäkin. Neuletakit kun ovat talvella niin käytännöllisiä, ja keväämmällä tai jopa kesällä niille tulee käyttöä iltaisin lämmikkeenä. 

Täydellisen vaatekaapin tavoittelu taitaa olla yksi ikuisuusprojekti, mutta nyt olen jo inasen lähempänä määränpäätä. Olen ostanut oikeastaan vain silloin, kun olen heti vaatteen nähtyäni miettinyt, että tuo on pakko saada. Sillä pääsee jo pitkälle, eivätkä "ihan ok" -vaatteet päädy ostoskoriin. Mitä te tykkäätte mun ostoksista?
Post Comment
Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommeteista :)!